Tuesday, July 21, 2009

UITM Puncak Alam


Salam alaik sume...5hh 7 yg lepas saya daftar untuk sem yg ke3...di tempat baru yg saya x pernah pegi..nun jauh di sana...Puncak Alam...1 lagi kampus UITM yang baru...dari Alamanda,Jalan Klang Lama,saya dan kawan2 berangkat ke Puncak Alam ngan bas Restu Barakah..lebih kurang 1 jam sampaila kami kat sane...sepanjang perjalanan saya melihat sekeliling...byk pokok kelapa sawit n tempatnya memang jauh dari pekan..paling dekat pun pekan Meru,Klang...huhuhu...jauh dari Mid Valley n Kuala Lumpur...hehe..sampai kat sane.terus tgk bilik...saya dok kat blok Angsana,tingkat 3...Alhamdulillah bilik amatla selesa...yang paling saya suka kat cni...jauh dri kesesakan lalu lintas n dapat bernafas ngan udara yg lbih segar..aman je rasa...lepas daftar je..saya ngan kwn2 terus menjalankan aktiviti yang seterusnya...mengangkat brg2 yang amatla byk dan berat...lenguh tgn2 ngan kaki sume...huhu...malam barula dpt rehat n tido ngan nyenyaknye...

terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...