Thursday, January 12, 2012

kerana baucer buku RM200

Assalamualaikum semua
mesti ramai dah tau kan pasal baucer buku RM200 untuk pelajar IPT.

ni la baucer nye..gambo x berape clear..
Pagi tadi dah selamat ambik dah baucer tu..mula2 ingat nak simpan la 2,3 hari..alih2..terus je pg Shah Alam beli buku..hehe
Alhamdulillah..rezeki kan..lagipun saya mmg suka beli buku..kalau masuk kedai buku je mesti nak beli at least sebuah buku..
baucer pon RM200..banyak..macam2 buku bleh beli..hampir 3 jam jugak la kat dlm MPH tu dok cari2 buku mane yg berkenan.alhamdulillah...akhirnya selesai gak beli buku..

bau kedai lagi buku2 ni..hee :)

selamat membaca :)
12/1/2012

terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

26 comments:

Iznie said...

wahh...buku!!! :)

nuha zahari said...

eh, boleh eh beli novel? huhu. nuha tunggu jugak baucer neh. nuha praktikal, so tataw lagi macam mana nak dapatkan. huhu. tak sabarnyaa!

fieha said...

@Iznie

rezeki..alhamdulillah.. :)

fieha said...

@nuha zahari

boleh je..beli buku resepi pon boleh..hehe..sampai 30 mac je tau baucer tu laku :)

Cik Puan Muda Umi said...

wahhh banyaknya..penat angkut macam ni..hehe..tak sabar pulak nak perabihkan baucer ni..hehe

anamizu kaito said...

wahhhh manyaknye buku! slmt mmbace! hehe





luv,
cik ana

fieha said...

@Cik Puan Muda Umi

boleh tahan berat nye..seb baik bwk beg galas tadi..hehe..abiskan jgn x abis..bkn sng nak dapat..hee :)

fieha said...

@anamizu kaito

Insyaallah..kena abiskan jgk walau mcam mne pon.sikit2 lme2 mesti abis punye baca :)

CekbOlat-bOlat said...

byknyee! nk jugak..
bolat suka buku baru.. sbb bau die.. hehe..

fieha said...

@CekbOlat-bOlat

betul3..bau buku mcm bau duit..hehe :)

Ad-Dien said...

Alhamdulillah, manfaatkanlah kemudahan dan bantuan yang ada. Manfaatkan juga ilmu yang ada pada buku, dan pilihlah buku yang mampu memberikan manfaat dan ilmu untuk anda. Keilmuan seseorang itu bergantung kepada bahan bacaan yang dibacanya,wallahua'lam bissowab

CintaZulaikha said...

hamboiiii, banyaknya buku...abes ke baca tuh..

syafeeqa said...

btw, kalau beli lebih dari harga kan. kena tambah duit sendiri erk ??

alia ;)) said...

alat tulis boleh beli ke ? test pad ? hoo .

fieha said...

@Ad-Dien

Insyaallah..akan cuba manfaat kan ilmu di dalam setiap buku..terima kasih atas peringatan :)

fieha said...

@CintaZulaikha

akan cuba habiskan..Insyaallah..perlahan-lahan :)

fieha said...

@syafeeqa

aah..kena tambah duit sebab kupon dia xkan pulang baki kalo x cukup harga.. :)

fieha said...

@alia ;))

bleh je topup ngan alat tulis kalo harga buku yg dibeli x cukup harga kupon :)

Tengku Puteri said...

wah...fieha dah beli buku la...sy x guna lagi baucar tuh... nak beli buku resepi la...hee

fieha said...

@Tengku Puteri
aah..dh beli dah..hehe..bleh je nk beli buku resepi..bleh la masak sedap2 pasni ye farhah :)

KizZ said...

Haha amek haaa skali beli..bertimbun-timbun hah...Kiz belum guna lagi baucar tu..tak tau nak beli buku apa pulak..hoho

fieha said...

@KizZ

aah..mestila..RM200 sape nk bagi kan..xpe2..jgn riso..macam2 buku de..pilih je nk buku ape..tapi beli buku yg bleh bg manfaat la ye.. :)

Sharifah Salwa Mohd Jafri said...

banyaknya buku . jeles nie . hewhew

fieha said...

@Sharifah Salwa Mohd Jafri

dapat baucer x?kalo dpt pas ni beli byk2 gak ye..hehe :)

Nisa Greennnpanda said...

br je bli buku gune voucher td..
tp gi MPH midvalley..
coz semlm gi MPH kat SACC mall, rmi lg bdk, buku pun tgl sket2 je, hehe..

sy tgl lg rm100.. ^_^

fieha said...

@Nisa Greennnpanda

hehe.,tula aritu pon dah byk buku abis kat MPH SACC mall.ramai sgt student dtg ctu..better g kedai len yg lg besar :)

selamat membaca ye :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...