Monday, October 15, 2012

lamenye x update blog

Assalamualaikum
pe kaba semua..
lama sangat x update blog ni..huhu..dah berhabuk,berdebu,berkulat,hitam dah...
 
macam dah x da hati nak menulis..otak tepu agaknya..hihi
Alhamdulillah saya dah abis belajar skrg..Insyaallah akan berkonvo 25 November ni..sape2 yg nak mai tu maila ye..boleh bergamba skali..hee ^_^
 
sekarang dok sibuk anta resume sana sini..sambil2 buat HERBALIFE..Alhamdulillah sy dah turun 10kg,shaping 30 inci kepada 26 inci..nak tau mcm mana..boleh terus tanya saya ye :) tiba2 masuk herbalife plak kan..hehe..
 
tahniah kaklong..semoga cepat2 bekahwin :)            




terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

8 comments:

CekbOlat-bOlat said...

mmg lama pun . kehkeh . baru nak tanya khwin dh ke yg lama sgt tuuu .

fieha said...

hehe..menyepikan diri je sekejap..kahwin belum lg le..hee :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

lama toi tak update kan..hihi.so,kat kuala jela ea?

fieha said...

hehe...malas sgt la tu x mau update blog..kiki..skrg kat sg buloh..de hal sikit kat sini.. :)

Anonymous said...

Assalamualaikum fie. Update la sket, nak tanya2 kabar mungkin dah jarang. Kalau update terubat juga rindu hee..

P/s: walaupn blog sendiri dah bersawang hee

-farhan ali

Waalid5035 ™ said...

salam tuan tanah...oh..dh lame xupdate blog ye?samalah mcm saye..huhu...bersawang...kui3..:P

story on my life said...

saya sangat suka cara anda mempermainkan kata yang membalut perasaan hingga tercipta suasana yang mempermainkan emosi saya sebagai pembaca. Sukses trus Indonesia kalem aja hahahaPlace ADS

Cawan Putih said...

updet la fie ^^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...