Tuesday, November 1, 2011

masuk kampung orang asli part 1

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum


 salam sejahtera semua..harap sihat la ye..
kelmarin sebenarnye baru je balik dari program 3 hari 2 mlm di kg org asli..penat tu mmg penat la kan..tapi puas hati sbb kat sane mmg sgt best..byk pengalaman baru yg sy dapat..bkn senang nak mendekati org asli ni ok..tapi 1 je cara paling senang nak tarik diorg ni adalah "MAKANAN"..bak kata pengarah program...di mana ada makanan,di situ ada mereka..hehe..
 



menunggu kadatangan bas yg x kunjung tiba

saba jela..hampir 2 jam kot nak tunggu bas dtg..huhu

sampai hampir 12 malam..makan nasi lemak tgh2 mlm..hee


ajk makanan sibuk menyediakan sarapan utk kami pagi itu.. 


 
 
 
sandwich + air kotak


will be continue other activities at Grik  in the next entry..wait k.. :)


terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

4 comments:

**Norul**Najmiah** said...

tengok sandwish tu..jadi lapar la..hehe..(^^)

Anonymous said...

best kan?! ^^

-fr

Mawar berduri said...

wah .. pengalaman yg unik ;)

teratak hati said...

betul tu,lagi2 budak2 orang asli, bagi makanan ringan semua kerumun ramai2..
saya tag awak tau:

http://suterasyifa.blogspot.com/2011/11/masa-untuk-membalas-tag.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...