Monday, March 12, 2012

jiwa kacau

Assalamualaikum

sudah agak lama sy x menulis di blog sy ni..hampir sebulan rasanya..
x sibuk pun sebenarnya..tapi masa cuti hari tu sy banyak berfikir...
berfikir balik apa yg sy penah tulis di dalam blog ni dan apa yg penah sy sampaikan..
fb langsung x da nafsu nak buka..rasa macam xde perasaan lg pada fb..rasa nak tutup tapi semua maklumat tentang kelas ada di fb...

hati serba salah..

jujur sy sedang stress...
kebetulan saya baru seminggu mula praktikal utk sem akhir..
praktikal kali ni mmg sy rasa lainnya berbanding sem-sem lepas..

sampaikan satu hari sy bermimpi keadaan sy di hospital..
sy terbangun dari tidur dan sy sedang menangis..

sungguh hanya Tuhan yang tahu perasaan sy ketika itu...



terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

8 comments:

fatin adawiah said...

la tahzan..fieha..tin ada cite nak crite..tp xtau nak cite kat sape..huhu i need u ..

teratak hati said...

semoga mendapat ketenangan kembali..Allah sentiasa mendengar keluhan hambanya..

nuyui a.k.a miss YUI said...

nape ni fieha?? sbr ea..jgn stress sgt ok.

senyumSOYA said...

=( patot la kak fieha senyap ja..huk3~

farhanim radziah said...

fieha, be strong oke! if there's anything, cuba2lah share. dgn anem pun sentiasa boleh, anytime.

Anonymous said...

be strong ^^

-f.r

pengemis Cinta~ said...

Assalamualaikum..sudah lama pc xmenjengah kesini.. sayang..diuji kita sebagai tanda syangNya.. dengan mengingati Allah hati jadi tenang..be strong k..;)

p/s: jelesnya..dah sem akhir..hehe

anamizu kaito said...

salam fieha..

kenape ni fieha? fieha ok? cik ana xtahu ape yg berlaku tp cik ana doakan semoga fieha tabah & sabar.. doa byk2 mohon hidayah.. insyallah Dia tahu yg terbaik utk kite :)







luv,
cik ana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...