Wednesday, March 28, 2012

wordless wednesday 21, tudung apa boleh pakai ye?

Assalamualaikum


p/s: tudung jenis apa pun boleh pakai..yg penting ikut yg Islam suruh..tutup dada, x jarang, xde sanggul tinggi2 tu..Insyaallah nak pakai yg lilit ke hana tajima ke kalo cukup semua syarat xde masalah kan :)

terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

8 comments:

fatin adawiah said...

absolutely true!!

fieha said...

hehe..betul3.. :)

Tentang Kita said...

pkai tudung asal tutup dada n x jarang...itu nasihat suami..lagi satu lengan tangan biar la pjg...cam pelik gak de yg tutup dada tp lengan x tutup...

fieha said...

@Tentang Kita
betul tu..tutup aurat bukan sekadar tutup rambut.. :)

.:hana radzi:. said...

betol3!

Hanif said...

Janji tuto aurat..betul2.
Dalam islam ia membenarkan fesyen janji ikut hukum -hakamnya..simple

Eza Boom Boom said...

Nak fesyen apa pun boleh, yang penting tutup aurat sebaiknya..

izatty fatihah said...

bertudunglah, selagi tak melanggar syariat Islam kan? kalau pandai yg belit2 tu, dah lame dah kte try hehe :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...