Sunday, April 22, 2012

lepaskan airmatamu


Assalamualaikum

"Biar berlinangan airmata ku takkan hentikannya..biarkan ia menyembuh luka hilanglah rasa duka"
terdengar bait2 lirik lagu airmata dari kumpulan hijjaz mmg ada benarnya..
 
kadang2 sebagai manusia mmg x lari dari masalah..tapi kadang2 masalah yg dtg menimpa x mampu tertanggung..terasa sgt berat..alhamdulillah anugerah airmata yg Allah kurniakan sangat hebat..ia mampu menenangkan hati yg gundah gelana, perasaan yg kacau bilau..

jangan malu untuk menangis
Menangislah..kadang2 manusia terlalu sombong untuk menangis..lalu untuk apa air mata telah diciptakan Allah
Insyaallah akan rasa sedikit tenang..



terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

10 comments:

izah :) said...

dengan menangis kte dpt keluarkan semua apa yang kita rasa time tuh kan.. :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

mngis jika perlu.. lepaskan ia..

nanakimie said...

yup,betul tu...dgn nanges buatkan kita sedikit lega:)

Hanif said...

Ada terbaca menangis ni dapat membunuh bakteria dan membuang toksik...
Sebab tu pompuan umur panjang...kekekeke
Please Vote me Blogger Of The Years

izatty fatihah said...

menangislah sis klau itu dpt melegakan gundah di hati :) lps nangis msti akan rse lega. mcm dah lps satu beban ^^

cik ika said...

menangis la..its better tok melepaskan segala yg terpendam kat hati..

fiQ'Ra said...

ya.. menangis lah sepuas hati.. tp jangan sampai memudaratkan kesihatan ;)

fieha said...

@fiQ'Ra
jgn jadi mcm kasin selamat sudah le..hehe

Azira Ldu said...

kdang2 air mata terlalu mahal untk dikluarkan.. Manusia mungkin angkh utk menangis d hdpan org namun biasany dia akn mengluarkn air mata emasny utk org y dsayangi atau ktika bersndirian.

Azira Ldu said...

kdang2 air mata terlalu mahal untk dikluarkan.. Manusia mungkin angkh utk menangis d hdpan org namun biasany dia akn mengluarkn air mata emasny utk org y dsayangi atau ktika bersndirian.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...