Friday, May 4, 2012

pahit getir sebagai pelajar nursing

Assalamualaikum
Lama sudah x mencoret di sini
lama sudah sy bergelar seorang pelajar..seorang pelajar kejururawatan..
kejap benar masa berlalu
makan tidur bangun..tup tup
dah 4 tahun sy melayari hidup sebagai pelajar di uitm..
 
berada di semester akhir amatlah berat
kadang2 rasa x mampu nk lakukan
tapi perjuangan perlu diteruskan
kerana di mana ada kesusahan di situ ada kemanisan
 Insyaallah
Allah dah aturkan yg terbaik dalam hidup kita
hanya kita yg perlu membantu diri sendiri utk dapatkn yang terbaik itu..
 

 tiba-tiba rindu masa zaman awal2 masuk uitm dulu..huhu
gamba kredit to: Meyraaz Hushi


terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

9 comments:

merahitujambu said...

setiap thn pakai lain2..??

fieha said...

@merahitujambu
aah..setiap tahun len2 warna tag tu..hee :)

Hanif said...

warna-warna lian tu nak menunjukkan senioriti kot..heheehe
Baru nanti budak baru respek sikit..hehehhehe
Good luck !!!
Support me by Daily vote me for blogger of the year

fiQ'Ra said...

wahhh terbaik lah.. tiap sem tukar warna background name tag ;)

fieha said...

@fiQ'Ra
hehe..comel kan :)

dean said...

bpe sem sem ni..8 ke?hehhe

fieha said...

@dean
ade 8 sem....skrg sem 8..pakai warne ungu :)

iema ackles said...

iema pun uitm jugak

Anonymous said...

Bangga den.. Aku yg wat nme tag 2.. Hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...