Saturday, August 8, 2009

CintA dAn SUke


Artikel ni saya petik dari laman web yg sy suke...('',)..jom same2 fikirkan...betul ke??

1- Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan berdegup kencang. Tapi di hadapan orang yang kita suka, hati kita akan gembira.


2- Di hadapan orang yang kita cinta, musim sentiasa berbunga-bunga. Di depan orang yang kita suka, musim itu cuma berangin sahaja.


3- Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang kita cinta, kita akan kaku. Tapi jika kita melihat ke dalam mata orang yang kita suka, kita akan tersenyum.


4- Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi malu. Di depan orang yg kita suka, kita akan tunjukkan imej yang sebenar.


5- Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untukberkata-kata. Di depan orang yang kita suka, kita akan bebas berkata apa saja.


6- Kita tidak akan merenung mata orang yang kita cinta. Tapi kita akan selalu merenung mata orang yang kita suka.


7- Bila orang yang kita cinta menangis, kita akn turut jua menangis. Bila orang yang kita suka menangis, kita akan cuba untuk membuat dia gembira.


8- Perasaan cinta bermula dari kata. Perasaan suka bermula dari telinga. Jadi, jikalau kita berhenti menyukai seseorang yang kita suka umpama kita membuang telinga kita. Tapi jika cuba menutup mata cinta berbuah menjadi airmata. Setiap orang yang hidup akan mengalami ini dalam hidup mereka.


terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

4 comments:

anem (^^,) said...

wah. rasenye sy lebih suka bersama dgn org yg sy suka...
experience pun sume bersama org yg dsukai
bagus2x
membuktikan sy xpenah encintai sesiapa ekeke
kcuali cinta Allah, rasul dan ibu bapa
keluarga dan kwn2...serta dri sndiri...

nak curik jugakla article ni nti ekeke, cumel!

fie said...

hehe..ambik artikel kite yee...hehe..ape2 pon..kite pon rasa mcm tu jgk...maklumle dr pengalaman..hik3

Liza said...

assalamualaikum !
akak,saya nak amik artikel nie !
nanti saya keditkan kat akak !
boleh tak ?! Kalo tak boleh,tak pe arh ! Thanx ! =))

fieha said...

liza: waalaikumsalam...boleh je dik..hehe :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...