Wednesday, August 5, 2009

kemudahan bas shuttle di tarik!!

Hari ini berita tentang kemudahan bas shuttle dri kolej ke fakulti di Puncak Alam dikhabarkan akan diberhentikan....huhuhu..hampa bila denga berita tu...mane x nye..kalo bas xde kena jalan kaki,naik turun tangga la kitaorg kat sini...punyala penat kalo setiap hari kena menangga..tambah2 lagi dah hampir nak masuk bulan ramadan...bertambah lagi la kepenatan yang ada..tapi berita ni belum ade kepastian lagi sebab keputusan sebenar belum diberitahu lagi..harap2 kemudahan bas tetap berjalan seperti biasa...ermmm..semua org dok sibuk ckp pasal tangga ni kelakar jugak rasanya...selalu kalo ku naik turun tangga,mesti ku je yg laju ke depan...bak kata kawanku sorg ni..fatin namanya.."fieha ni jalan mane2 pon mesti dia kat depan"...kelakar plak rasa..hehe..ermm..biasa la...zaman matrik dulu dah terbiasa jalan laju...so,sedikit sebanyak adapt kan la dengan keadaan sekarang ni....('',)..penah jgk la org cakap ku ni jalan mcm karton..byk sgt langkah...move faster..hahaha...teringat balik kenangan kat kmpp dulu...hihi...ermm...ape2 pon harap keputusan yag baik dari pihak atasan..jgn hampakan sume student kat sini k...

terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

2 comments:

anem (^^,) said...

karton? doremon kah ahaha...

fie said...

haha...x tau la macam doraemon ke ape..x dimentionkan plak kartin ape..ngeh3..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...