Tuesday, July 27, 2010

~today is my birthday~

assalamualaikum...alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana dengan limpah dan rahmatnya dapat saya bernafas lagi pada hari ini..
hari ini..27 julai 2010 bersamaan 15 syaaban 1431H..hari ulang tahun kelahiran ku yg ke 22 tahun...terima kasih kepada Allah SWT kerana masih memberi  peluang untuk ku menempuhi hidup untuk kali yang 22 tahun..
semoga dengan berkat nisfu syaaban memberikan ku sinar baru dalam kehidupan..masih jauh perjalanan hidup..masih banyak bekalan untuk alam akhirat yang masih belum dicapai..semoga Allah memberikan ku hidayah dan kemudahan dalam beribadat kepada Nya..amin Ya Allah..

 terima kasih tidak terhingga kepada housemate ku yang bersusah untuk meraikan hari kelahiran ku...terima kasih di atas ucapan dan kek blueberry yg mmg sedap(tau2 je ku suka kek blueberry)..hehe..

~kek tuk saya~

x lupa jugak..sebenarnya terutamanya kepada nana, housemate  ku di matrik penang dulu..1st person yg wish kat ku dan paling terharu sekali dia tulis entry pasal ku di blog dia..  http://ishanokokoro.blogspot.com/  ...terharu sangat2...thanks nana..ni syg nana lebih ni..hehe...

dan kepada semua family,kawan2 yang wish selamat hari lahir kat ku x kira SMS,call,facebook dan seangkatan dengannya..terima lasih sekali lagi..semoga kalian semua mendapat rahmat dari Allah...amin..

yang tulis:
tuan punye blog aka fieha_fs
ruang tamu umah sewa
27 julai 2010 bsm 15 syaaban 1431H
mood tuan punye blog: happy ^___^

......sekian.....

terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

2 comments:

ishanokokoro said...

1st pers0n????bangganyaaa=))
*wink wink*

fieha said...

hehe..aah...yg call pon yg 1st gak...hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...