Tuesday, December 7, 2010

Dalam Sujud Cintaku

Dalam sujud cintaku..biasa denga x ngan tajuk ni..rasanya ramai lagi kot yang x berapa nak tahu ape la dalam sujud cintaku ni kan..sebenarnya ia adalah sebuah tajuk lagu yang dinyanyikan oleh Abd Halim dari kumpulan nasyid Devotees..kalo nak tau mcm mane lagu dia..senang je..lagu yang kat blog saya ni la lagu “Dalam sujud cintaku”..best sangat..muzik lagu ni sangat simple..tapi saya mmg jatuh hati la dengan lagu ni sebab lirik nya yang sangat menusuk di kalbu..hehe..sejak pertama kali denga terus berkenan..cewah..macam ape je lagi..
Nak tau ape maksud tersirat di sebalik lagu ni..meh le kita hayati lirik lagu ni ok.. ^___^

DALAM SUJUD CINTAKU
BY ABD HALIM BIN AHMAD


Kau berikanku segala-galanya
dan Kau mengujiku dengan cinta dunia
yang sungguh indah dan
Kau hiaskannya dengan intan permata
dengan jua wanita
dan kedudukan yang memalingkanku
daripada-Mu

Dalam menikmati kurniaan-Mu
tak terucap lafaz terima kasihku
namun untuk jadi yang terbaik
juga masih belum kumampu

Dalam sujud cintaku
fanaku diulit rindu
getirnya cemas di kalbu
takut hidup tanpa redha-Mu

Hanya kerna-Mu Tuhanku
aku hidup dan ku akan
kembali pada-Mu
hanya pada-Mu dalam
sujud cintaku...
Kau berikan ku segala galanya
dan  Kau menguji ku dengan cinta dunia
yang sungguh indah dan
Kau janjikanku dengan ayat-ayat Mu
Di sana menanti di syurga Kau penuhi
dengan cinta dan kasihMu
Ya Rabbi
 ni plak lagu dia.. ^^

          
Semoga bermanfaat
Fieha_fs
7/12/10 @ 1 Muharram 1432H

terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

3 comments:

alya saimin said...

Dah nak masuk 5 tahun dah sejak blog ni ditulis. Saya nak bertanya bagaimana kehidupan Cik Fieha? Adakah dah jadi Puan Fieha?

fieha said...

@alya saimin

Insyaallah Alya..x lama lagi bakal jadi isteri..hehe

alya saimin said...

Haha. Congrats sis bulan berapa???
Nanti share dekat fb k. nak tengok jugak. Haha. Nak fb???

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...