Sunday, May 1, 2011

selamat hari pekerja buat semua pekerja-pekerja tak kira di mana anda berada

Bismillahirrahmanirrahim..
hari ni..1 mei 2011..sedar x sedar dah masuk bulan 5 kan..kejap betul rasa masa berlalu..dah nak setengah tahun dah..cepatnye..pejam celik pejam celik masa terus pantas berlalu..

1 mei= hari pekerja..kepada semua pekerja2..selamat hari pekerja ye..semoga kalian semua menjadi seorang pelerja yang baik...ingat, setiap gaji yang kita dapat tu mesti berbaloi dengan segala keringat dan kerja yang kita buat..ceewah..macam dah keje je kan.. :) ape2 pun..teruskan usaha dan berjuang..

"Tiada jalan mudah untuk mendapat sesuatu yang baik dalam hidup kita..usaha dan teruskan berusaha dalam menggapai impian yang diimpi"- fieha fs ^_^ -


~bukan mudah melukis pelangi di langit yang tertinggi tanpa hadir gerimis dan sinar mentari yang mengiringi~

27 Jamadil Akhir 1432H

terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

8 comments:

CIK GADIS said...

yeahhh!hari pekerja mmg best,,suma cuti bleh p jalan sat..ngeh3!

fieha said...

CIK GADIS:hehe...betul3..tp bila dah cuti x tau plak nak pegi mane..hee

Pembawa_Wacana said...

Selamat Hari Pekerja! :)

senyumSOYA said...

ada exam lgy la kak fieha~ huhuhu...
maceh dtg jmpa beli bku aritu..hihihih

fieha said...

jan:exam x bis lagi ye..xpe2...stdy elok2 ye..terima kasih kembali..dapat gak jumpe jan kan..same jgk mcm dulu..maintain kecik..hehe :)

fieha said...

anum:best x dok kat jepun??sy suke tulip jugak..hehe

Hidayu Yusof said...

hai...salam singgah..nice blog! kagum..hum,im new in blogger jom singgah..blog yg simple..=)
http://akuda-ayu.blogspot.com/

fieha said...

Hidayu Yusof : salam..terima kasih ye sudi lawat blog sy..dah lawat blog awk juga.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...