Friday, September 30, 2011

lawa rambut..pakai ape?


Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum

Ustaz: Lawa rambut. Awak pakai ape?

Si gurl: Ustaz nak kenakan saya ke?

Ustaz: Taklah. Rambut anak pempuan saya yg kecil tu selalu je kusut. Lagi2 bila bawah matahari. Benda yg awak pakai ni tahan matahari erk?

Si gurl: Ooo.. Saya pakai *** ustaz.. Nak lagi lawa tambah *** sikit... Blalalala... Memang tahan matahari. Tahan haba.

Ustaz: Ooo... Agak2 dengan bara api neraka tu tahan tak?

Si gurl: erggggg


mcm ni kn cantik :)

sumber:khazinatul asrar

terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

4 comments:

senyumSOYA said...

err... semoga tebuka hati kan kak fieha.. suka tgok kawan2 y free hair dulu dah cuba2 pakai tudung..manis..^^"

fieha said...

@senyumSOYA
aah..betul2..de gak kwn yg dlu freehair dh pakai tdung..tapi yg sedihnya ada yg dah x pakai tudung skeg :(

siti kektus said...

terkelu terus ha. huhu

fieha said...

@siti kektus
hehe..terkejut tu :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...