Saturday, October 1, 2011

alamak..cite pasal aurat lagi..boleh je kan :)

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum


Di tanya pd seorg gadis 

Awak syg ayah awak tak?

Sayang sngt2! He's my hero!

Tapi kenapa awak tak tutup 'aurat'? Sian...ayah awak kena tnggung dosa awak setiap hari smpai awak bersuami..


Bila dah bersuami dan ditanya lagi

Awak cinta suami awak tak?

Of course! He's my life, heart & soul!

Tapi kenapa awak tak tutup 'aurat'? Hebatnya cinta awak sampai snggup biarkn suami tanggung semua 'dosa' aurat awak tuh?!

kalo bulan Ramadhan lepas x start lagi..apa kata mula dari saat ini..boleh kan? :)

semoga bermanfaat
sumber asal: dari seorang teman fb :)


terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

11 comments:

SoLy SoLicious said...

sayangilah ayah,abang dan suami :) let's tutup aurat..

K O R I E said...

ksian ayah kita kan..hum
thank sbb pringat

anamizu said...

mari kite tutup aurat same2 :)
cik ana letak blog fieha kat list 'budak bucuk' :)



luv,
cik ana.

fieha said...

@SoLy SoLicious
ye..betul3..tutup aurat kan wajib :)

fieha said...

@K O R I E
sama2..semoga kita terus istiqamah..

fieha said...

@anamizu
tq ana letak blog sy yg x seberapa ni dlm bloglist ana ^___^

aiEz said...

suka entry ni...aurat tu kna dijaga,baik lelaki dan jugak perempuan..lelaki yg mmbiarkan saudara prempuan(cth,adik abg)@anknya auratnya dilihat juga digelar dayus,dayus krn xmnegur tntng aurat yg ptt dipelihara...:)

siti kektus said...

kite sayang abah kite. ;)

fieha said...

@aiEz
ye..yg penting kita kena nasihat..kalo x denga juga itu antara dia dan Allah..yg penting kita dah jalankan tanggungjawab kita :)

fieha said...

@siti kektus
:)
besar tanggungjawab seorang lelaki..kena jaga mak,isteri,anak..sayangilah mereka..

senyumSOYA said...

simpan rambut kedap2..
sama2 kita cuba berubah..kan kak fieha? ^^"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...