Monday, October 17, 2011

mari belajo loghat perak 2

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua

hari ni nak sambung belajo loghat perak lagi..nak belajo x ni?jom2 kita tgk perkataan untuk hari ni plak ye..selamat belajo la ye :)

Bejobon-jobon = berlonggok-longgok

cth ayat : "udoh seminggu baju kamu tak basuh......tu berjobon-jobon dalam bilik tu"

ha..macam ne?dapat x?senang je kan..wee

jgn malas2 lipat baju ye :)


terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

ohoooo

ajar la lagii

saye dah jatuh hati dgn org perak

heee

fieha said...

@Anisa Hang Tuah
hehe..yeke kak anisa..kena cari org perak la nmpknye pas ni.. :)
Insyaallah sy akan update lagi entry loghat perak ni..selamat belajo :)

fiQ'Ra said...

hehe, macam pernah dgr ayat bejobon jobon tuh =)

ecadwinkyasha said...

eh eh eh..BF kita kan,orang perak.cepat ajar lagi..hikhikhik :D

fieha said...

@fiQ'Ra
yeke mas..mestile..popular kot kosa kata ni..hehe :)

fieha said...

@ecadwinkyasha
ye ye..esok kite blajo lagi ye :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...