Wednesday, October 12, 2011

wordless wednesday #10, suasana kg paling best :)

Assalamualaikum dan salam sejahtera


notakaki:rindu suasana kg yg ade sawah padi ^_^


terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

13 comments:

siti kektus said...

Kite dok kg. Tp tak ada swah padi. Yg ad kelapa swit je. Hehe :p

Khumaera Ismail aka Habibi Hamid said...

betul!! kmpg is the best dgn sawah padi..oh..rindu kmpg =)

fieha said...

@siti kektus
sy pon dok kg..tapi xde kelapa sawit,sawah pon xde..tapi suasana kg tu tetap ade..hehe..

fieha said...

@Khumaera Ismail aka Habibi Hamid
suasana kg x kira la kat mne2..tetap best..kan3 ^_^

sergeant keroro said...

sawah padi, nice! :)

H.J said...

depan umah saya ada sawah padi..banyak plak tu..haha

Afikah Aziz said...

Maaf ye fieha,ika kurang ilmu utk memberi nasihat tapi ika boleh berkongsi serba sedikit ilmu yg ika tau. Daripada Anas r.a, katanya telah bersabda nabi S.A.W bahawa perkahwinan adalah sunnahku, sesiapa yang benci sunnahku, maka dia bukan dari golonganku. Setiap manusia sudah diciptakan berpasang-pasangan,jadi tidak boleh mengatakan tidak mahu berkahwin. Berkahwin boleh membuka pintu rezeki selain boleh mengelakkan melakukan maksiat. Dengan berkahwin juga kita boleh melakukan ibadah dengan khusyuk dan siapa yg berkahwin bermkana die telah melengkapi separuh drp agamanya spt mana sabda Nabi s.a.w yang bermaksud barang siapa menikah, maka ia telah melengkapi separuh dari agamanya.Dan hendaklah ia bertaqwa kepada Allah dalam memelihara yang separuhnya lagi.(Hadis Riwayat Thabrani dan Hakim).

Tentang Kita said...

rindunyer bau sawah padi....dh lama x balik sabak bernam..

fieha said...

@sergeant keroro
seronok je bila tgk sawah..tenang dn mendamaikn.. :)

fieha said...

@H.J
nk sikit sawah padi nye boleh? :)

fieha said...

@Afikah Aziz
terima kasih ika atas nasihat..sgt2 berguna..nnti leh sy g tau kawan sy plak :)

fieha said...

@Tentang Kita
hehe..bau dia pon best kan..selalu2 le balik kg..hehe :)

Afikah Aziz said...

sama-sama,ilmu Allah bg bukan utk dipendam sorg2,apa salahnya kongsi kn,wlp perkongsian itu sekadar sahaja :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...