Thursday, December 29, 2011

" Tagline Blog Aku CUN "

Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua
Alhamdulillah baru je pas balik dari kg ni..terus semangat nak join aktiviti ke-6 GENG fiQRa..nak tau ape aktiviti  kali ni..jom kita tgk :)


apa perlu buat untuk aktiviti kali ni
1) buat entry bertajuk " Tagline Blog Aku CUN "
2) letak blogger card
(mana yang belum dapat, WAJIB DAFTAR dulu, dan letakkan banner GENG fiQ'Ra di sidebar, baru boleh join )
3) bagitau TAGLINE BLOG awak dan cerita sikit kenapa ambik tagline tu.. jangan panjang panjang.. cerita sikit jer.. sertakan sekali header blog awak
blogger  card sy :)
Tagline blog saya "Coretan Hati Cik Fieha"
kenapa sy pilih tagline ni??sebab ini blog saya sebab tu ade nama sy dekat tagline tu..hehe..lg satu sy buat blog ni sebab ikhlas nak coretkan apa yg saya rasa,lihat,dengar,pengalaman,pengajaran yang ada dalam kehidupan saya..sebab tu jadi coretan hati :)
paling penting sampaikan yang bermanfaat..Insyaallah ^^

ni header sy..comel kan..Tengku Puteri yg buatkan utk sy :)

last sekali..sy pilih hadiah kategori 1 ye mas..hehe
sudah siap :)

30/12/2011 @Puncak Alam

terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

4 comments:

anamizu said...

hai fieha.. wahhhhh hasil tengku puteri mmg kiut! TAGLINE fieha sempoi! hehe.. gud luck tau :)





luv,
cik ana

fiQRa said...

Coretan Hati Cik Fieha.. nice dear.. gud luck tau ;)



admin,
GENG fiQ'Ra♥

Nur Atikah said...

good luck ^^

ayiel said...

header kamu cute gilaaaaaaa~ segala coretan hati ada dalam blog kamu ye? hehe

sila jenguk blog saya kalau sudi

ayielefthanded.blogspot.com/2011/12/tagline-blog-aku-cun.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...