Wednesday, February 8, 2012

dear sunshine :)

Assalamualaikum

Dear sunshine, why are you hiding?
I need your warmth..
I'm not hiding
Then, why can't I see your beauty?
Open your heart & you will find me there :)
-Quartet-


when you feel lonely,stress,sad..try to see all the things around you..you will see how beautiful of Allah's creation..Subhanallah..your heart will feel calm..Insyaallah :)

p/s: bukan masa ada masalah je baru lihat alam ye.. :)
15 Rabiulawal 1433H

terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

12 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

tenang bila lihat pmndgn cmni.

Gary Asip said...

Allah maha besar~.. :)

Nisa Greennnpanda said...

so true..
bile tgk pemandangan kat sekeliling, mmg leh jd tnang je.. ^_^

Isma Haneefa said...

Kdg2 kita merungut bila ALLAH hadirkan hujan...kita tercari2 di mana matahari... tapi kita tak thau sebenarnya ALLAH nak hadirkan pelangi^^


*ada kena mengena tak dgn entry ni?:D

fatin adawiah said...

tenang rse bile melihat alam sekitar..fieha rindu!!

Suara Hati said...

Subhanallah..cantiknya! Tenang hati tengok..

Tengku Puteri said...

bila tgok ciptaan tuhan...ketenangan yang mcm nih rasa mcm tenang je hati...kdg2 rasa mcm nk menitis air mata...

eiyna zhafirah said...

subhanallah..
segala pujian hanya untuk DIA yang maha esa ^_^

Pendamba Mawar said...

kekuasaannya

Izzati Tatie said...

suke kata2 nie when you feel lonely,stress,sad..try to see all the things around you..you will see how beautiful of Allah's creation..thanx 4 sharing k.fieha :)

fieha said...

Sungguh..dengan melihat alam ciptaanNya..rasa begitu kerdilnya diri..betapa Allah Maha Kuasa mencipta kan segala..terasa tenangnya hati..
semoga kita sama2 mendapat rahmat dari Allah..aminn..

farz zull said...

indah kan ciptaanNYA..bersyukur apa adanya..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...