Friday, June 10, 2011

jom tutup aurat ^^

Bismillahirrahmanirrahim..
Alhamdulillah..sejak 2,3 hari ni sy kerap berblog walking..membaca dan mencari info2 terbaru dan info2 yg menarik..cuma melawat blog org len tapi jemari tak mahu menulis entry baru..hilang mood dan hilang rasa untuk menulis..tapi hari ni saya terjumpa mengenai 1 entry semasa blog walking..entry mengenai kempen menutup aurat..

seringkali kita dengar di mana2 saja mengenai menutup aurat ni kan..mungkin ada di kalangan kita yg merasakan eh,selalu sgt la org cite pasal tutup aurat ni...xde benda len erk nak cite?ermm..tapi adakah kita melakukan apa yg sudah kita ketahui?adakah kita telah menutup aurat dengan sempurna?kadang2 saya pon sering terfikir betul ke apa yg sy pakai hari ni?sudah mengikut apa yg agama Islam sarankan x?

saya sangat menyokong bila ada hamba Allah ni yg membuat Kempen Menutup Aurat ni...dengan cara ni..sedikit sebanyak dpt memberi peringatan kepada org ramai yg mungkin kurang ambil tahu mengenai penutupan aurat ni..Insya Allah..kita dapat gunakan medium ini sebagai salah 1 cara untuk berdakwah..

nak join kempen ni KLIK SINI ye 

nak ramaikan lagi support kempen ni sy tag lagi sahabat2 saya ^__^
Allah SWT berfirman :-“Hai Nabi! Katakanlah kepada isteri-isterimu, anak-anak perempuanmu dan isteri-isteri orang mu’min semua hendaklah mereka melabuhkan jilbab-jilbab mereka atas (muka-muka) mereka. Yang demikian itu lebih memastikan mereka agar dikenali (sebagai wanita Islam) supaya mereka tidak diganggu.” (al-Ahzab: 59)


8 Rejab 1432H
@ Sg Buloh

terima kasih sudi datang dan baca di blog cik fieha ^^

3 comments:

Mr AnOnymOUs said...

Assalamualaikum cik fieha..

Mr AnO suke pengolahan fieha nie, simple n ley menarik phatian org..hehe
tengss coz join my campaign. klu ade lg pas nie, join2 la ek..jgn segan2 menulis taw..:)

Miss Carnation said...

assalamualaikum wbt.

asal tag farhanim tapi xbgtau? hihi. insyaallah!

fieha said...

Mr AnOnymOUs:tq..Insya Allah..jika masih diberi peluang untuk menulis..sy akan terus menulis.. :)

farhanim:eh x g tau erk..hihi..xpe2..dah tau kan..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...